Δημιουργία Λογοτύπου - Κεντρικό εικαστικό / αφίσα

Κεντρικό εικαστικό / αφίσα

Δημιουργία Λογοτύπου - Artwork / Φωτογράφιση

Artwork / Φωτογράφιση

Δημιουργία Λογοτύπου - Foodstage branding

Foodstage branding

Δημιουργία Λογοτύπου - Foodstage branding

Foodstage branding

Δημιουργία Λογοτύπου - Banners σημανσης & roll-up banners

Banners σημανσης & roll-up banners

Δημιουργία Λογοτύπου - Branding

Branding

Δημιουργία Λογοτύπου - Aμφιθέατρο Μουσείου Μπενάκη

Aμφιθέατρο Μουσείου Μπενάκη

Δημιουργία Λογοτύπου - Discussion panlel / Aμφιθέατρο Μουσείου Μπενάκη

Discussion panlel / Aμφιθέατρο Μουσείου Μπενάκη

Δημιουργία Λογοτύπου - Discussion panlel / Aμφιθέατρο Μουσείου Μπενάκη

Discussion panlel / Aμφιθέατρο Μουσείου Μπενάκη

Δημιουργία Λογοτύπου - Press kit / Folders

Press kit / Folders

Δημιουργία Λογοτύπου - Banners σημανσης & roll-up banners

Banners σημανσης & roll-up banners

Δημιουργία Λογοτύπου - Banners σημανσης & roll-up banners

Banners σημανσης & roll-up banners

Δημιουργία Λογοτύπου - Έντυπο πρόγραμμα τριημέρου

Έντυπο πρόγραμμα τριημέρου

Δημιουργία Λογοτύπου - Είσοδος Μουσείου Μπενάκη

Είσοδος Μουσείου Μπενάκη

Δημιουργία Λογοτύπου - Website

Website

Δημιουργία Λογοτύπου - Website

Website

Δημιουργία Λογοτύπου - Website

Website

Ημέρες Γαστρονομίας
Δημιουργία Λογοτύπου

Η έμπνευση.
Το δημιουργικό των Ημερών Γαστρονομίας 2015 ξεκίνησε από την έμπνευση του Marko Rossi και τηςΔανάης Ίσαρη. Το αρχικό styling και η φωτογράφηση δημιουργήθηκε με διάφορα υλικά και πραγματικά ελληνικά προϊόντα με έμπνευση από την Πελοπόννησο, τον τιμώμενο γαστρονομικό προορισμό 2015.

Μια σύνθεση με τόσο ωραία υλικά!
«Αυτό που μας βγήκε περισσότερο και ταίριαξε ήταν η αίσθηση της μεσογειακής διατροφής, καθότι η Πελοπόννησος δεν παράγει μόνο ελαιόλαδο, πορτοκάλια και κρεμμύδια αλλά σαν τόπος έχει να προσφέρει πολλά παραπάνω. Το ψάρι συμβολίζει τη θάλασσα, το πήλινο κεσεδάκι συμβολίζει το χώμα και την πέτρα από την οποία είναι χτισμένα και όλα τα παλιά σπίτια, και η χοιρινή μπριζόλα συμβολίζει την βρώσιμη πανίδα της Πελοποννήσου. Αντίστοιχα, τα φασολάκια και οι αγκινάρες δείχνουν μια γη που είναι εύφορη, που έχει τη δύναμη να καλλιεργήσει λαχανικά, μυρωδικά, βότανα και βέβαια στις ακροθαλασσιές της βρίσκεις κάθε χρόνο τα υπέροχα άγρια σπαράγγια. Το μαύρο ψωμί μάς κάνει να σκεφτόμαστε πετρόμυλο και φρέσκο λάδι. Αυτομάτως δίπλα στην εικόνα του φρέσκου ψωμιού, αναζητάμε τη γεύση του φρέσκου τυριού, βγαλμένο μόλις από το τουλπάνι. Θελήσαμε να συνδυάσουμε λίγο το μοντέρνο με το παλιό και αυτός είναι ο λόγος που μαγειρέψαμε το φρέσκο αυγό, φερμένο κατευθείαν από τη Λακωνία. Τα Βάτικα φημίζονται για τα πρώιμα κρεμμύδια και η Λακωνία για τα πορτοκάλια της. Προσωπικά στις δικές μου παιδικές μνήμες, το μέλι από το χωριό παίζει πρωταρχικό ρόλο στο πρωινό τραπέζι και για αυτό διαλέξαμε την κερήθρα. Τέλος, η φωτογραφική μηχανή συνδέει τον προορισμό, το ταξίδι στα χώματα της Πελοποννήσου με τις γεύσεις της κάθε περιοχής και βέβαια παραπέμπει και στα φιλμ που προβάλλονται στις Ημέρες Γαστρονομίας.»
Marko Rossi   /   Δανάη Ίσαρη

Η ιδέα.
Η δημιουργική ομάδα της Fiftyeggz έχει δημιουργήσει το λογότυπο των Ημερών Γαστρονομίας, που έχει σαν σύμβολο το κριθάρι, μια διαφορετική προσέγγιση-απεικόνιση του ιδεογράμματος της Γραμμικής Β.  Τα υλικά της φωτογράφησης με προέλευση από την Πελοπόννησο, χρησιμοποιήθηκαν για να σχηματίσουν το κριθάρι, το σύμβολο των Ημερών Γαστρονομίας. Αυτό το ιδιότυπο κολάζ υλικών και προϊόντων, συμβολίζει τη σύνδεση της διοργάνωσης με τον Τιμώμενο Προορισμό. Η ενσωμάτωση των υλικών δίνει διαφορετική υπόσταση στο σύμβολο του κριθαριού και ζωντανεύει κάθε κομμάτι της επιφάνειάς του με ξεχωριστό τρόπο.


Επιλέξτε Project / Δείτε όλα τα Project